Een goede work-out - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Danielle Gessel - WaarBenJij.nu Een goede work-out - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Danielle Gessel - WaarBenJij.nu

Een goede work-out

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

16 Mei 2016 | Portugal, Lissabon

Nou, de eerste volle dag zit erop. Ik moet zeggen dat ik mijn spieren allemaal wel érg goed voel. Tevens ben ik zo rood als een kreeft!

Vanmorgen eerst ontbijt gehad in het hostel, blijkbaar is dat inbegrepen! Blijkbaar houden de Portugezen van zout eten. Alles wat ik vandaag heb gegeten had een hele zoute smaak. Dat is wel even wennen!

Na het ontbijt ben ik naar de foodmarket geweest. Dat is een grote hal met -je raadt het al- veel eten. Heel veel verschillende soorten eten. Overigens alsnog 70% vis haha

Nou, na 5 min op de foodmarket te hebben gelopen, ben ik maar verder gaan lopen. Uiteindelijk ben ik bij hele stijle straten terecht gekomen, wat écht een hele goede work-out was. De auto's moesten echt in volle vaart omhoog racen omdat ze anders niet boven kwamen. Paar keer gezien dat een auto gewoon achteruit rolde terwijl hij vol gas gaf, maar niet omhoog kwam.

Ja, wat heb ik nog meer gezien... Gebouwen, gebouwen, groot gebouw waarvan ik geen flauw idee heb wat het precies is, steeds meer straten die nog stijlen omhoog gingen... Ook een straat tegen gekomen waarbij ze van de stoep maar een trap hadden gemaakt omdat je anders niet boven kwam.
Ook bij de 'rivier' wezen kijken, volgens iedereen hier is het een rivier, voor mij een grote zee. Maar dat zou vast wel weer mijn logica zijn ;)

Vandaag dus erg veel gelopen, en geklommen. Ook lekker uitgewaaid bij de rivier, en rood geworden!

Ohja, en een compliment gekregen over mijn haar. Door de zon hier is het nu echt knalpaars, en iemand vond het echt helemaal geweldig. Mooie combinatie; knalrode huid met paars haar XD

Nu lekker uitrusten, en morgen met een walking tour mee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Danielle

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2230

Voorgaande reizen:

15 Mei 2016 - 23 Mei 2016

Surprise me!

Landen bezocht: