We gaan er weer voor! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Danielle Gessel - WaarBenJij.nu We gaan er weer voor! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Danielle Gessel - WaarBenJij.nu

We gaan er weer voor!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

20 Mei 2016 | Portugal, Lissabon

Het is alweer twee dagen geleden dat ik mijn laatste reisverslag erop heb gezet. Ik heb woensdag een rustdag gehouden, mijn benen schreeuwde er echt om. Mijn spieren deden zoveel pijn...
Dus ik ben woensdag alleen naar de supermarkt gegaan en verder heb ik gewoon lekker gelegen met een boek!

Gisteren daarintegen had ik wel weer veel te doen. Was weer een super leuke dag. Aan de overkant van de rivier staat een groot Jezus standbeeld (het kleine broertje van Brazilië) dus daar ben ik met de ferry heen geweest. Samen met iemand anders. Bij het standbeeld kwamen we een jongen uit Californië tegen, die met zijn ouders en andere familie op reis was. Was super gezellig, en hebben daar uiteindelijk ook een hele tijd mee samen gelopen. We zijn tot helemaal boven geweest, en hadden een super mooi uitzicht op Lissabon. We hebben ook Belém gezien, en in de verte Cascais.

Uiteindelijk met z'n alle weer terug met de ferry, degene met wie ik samen was ging terug naar het hostel, de mensen uit Californië gingen terug naar hun verblijfplaats in Cascais, en ik ging naar Belém. Heb dus nog een stukje met hun meegereisd want we moesten dezelfde trein hebben.

Uiteindelijk ben ik in Belém eerst wat rond gaan lopen. Was super warm, warmer dan in Lissabon zelf. Heb een Starbucks gevonden, dus een lekker koel drankje genomen. En daarna door naar de Tropical Garden.

Het was daar erg mooi, veel verschillende planten en bomen van over de hele wereld. Ook een paar eenden, ganzen en duiven gezien. Heb daar een lange tijd rondgelopen, en ik ga maandag nog naar de tweede garden toe.

Nu zijn we aan het wachten tot iedereen klaar is, want we gaan met z'n alle naar het strand in Cascais toe! Het is hier 28 graden, dus het is heerlijk strand weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Danielle

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2231

Voorgaande reizen:

15 Mei 2016 - 23 Mei 2016

Surprise me!

Landen bezocht: