Al met al een mooie dag! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Danielle Gessel - WaarBenJij.nu Al met al een mooie dag! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Danielle Gessel - WaarBenJij.nu

Al met al een mooie dag!

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

18 Mei 2016 | Portugal, Lissabon

Wat een dag gisteren!
Zoals jullie al hebben kunnen lezen in mijn vorige verslag had ik een klein beetje pech met de lunch, maar ook dat is goed gekomen dus ik mag niet klagen! :)

Nadat ik dus mijn lunch op had, kwam ik weer een deel van de groep tegen. Ze kwamen terug naar het hostel omdat sommige wouden rusten, andere moesten wat dingen pakken etc. Ze vroegen of ik mee ging met de overgebleven groep. Nou, laten we dat maar doen dan!

We zijn met z'n alle naar Belém geweest, waar we hele mooie foto's hebben kunnen maken, en veel lol hebben gehad. Al vrij snel in het begin kwamen we nog 3 andere tegen, ook uit het hostel, dus die zijn uiteindelijk ook mee gegaan.

We hebben veel groepsfoto's gemaakt, en hebben elkaar een beetje leren kennen, super leuk allemaal! Mooi uitzicht op de rivier gehad, een of andere grote kerk bezocht, dus ja het was erg leuk!

Met het avondeten was het ook super leuk, ik heb weer in het hostel gegeten, want het eten is zooo goed! Ik zat met 3 andere van die groep, en later kwam nog een man uit Tokyo bij ons zitten. Hij heeft gewoon 8 jaar vooruit gepland om heel Europa te kunnen zien in alle rust! Super tof

Na het eten nog veel lol gehad, we zijn met z'n 4en nog bij een andere groep gaan zitten, en hebben cards against humanity gespeeld. Al met al is het vrij laat geworden!

Voor nu hou ik even een rustdagje, aangezien mijn spieren erom schreeuwen, en mijn huid ook. :)

  • 18 Mei 2016 - 20:51

    Gabi:

    Hi Daniëlle, been reading your travel log, I am glad you are having a good time. If you are really suffering with your sunburn and you don't want to spend much money, put some chilled natural/plain yoghurt on your skin for 5-10 mins and wash off or some cucumber slices, or aloe vera. Really helps!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Danielle

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 2237

Voorgaande reizen:

15 Mei 2016 - 23 Mei 2016

Surprise me!

Landen bezocht: