Walking tour & burning in the sun - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Danielle Gessel - WaarBenJij.nu Walking tour & burning in the sun - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Danielle Gessel - WaarBenJij.nu

Walking tour & burning in the sun

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

17 Mei 2016 | Portugal, Lissabon

Nou wat een dag tot nu toe!
Vanmorgen eerst lekker ontbeten: brood met jam, sap, en joghurt. Daarna ben ik mee gegaan met een walking tour; 3 uur gewandeld met hele hele stijle straten. Ben nu wel klaar voor de himalaya!
Uiteindelijk heb ik wel hele goede tips gekregen en do's en don'ts. Echt geweldig!

De hele groep ging daarna naar een restaurant om wat te eten, alleen hadden ze daar alleen maar vis. Dus ben ik op zoek gegaan naar een vegetarisch restaurantje, wat dus helemaal aan de andere kant bleek te zijn. Dus geprobeerd het te redden vóór 14:30 omdat dan alle restaurants dicht gaan, want lunchtijd is dan voorbij. Niet gered natuurlijk, zo snel kan ik die stijle straten niet oprennen XD

Uiteindelijk was ik om 14:45 pas in de buurt van het hostel, en moest ik dus nog bijna hetzelfde stuk verder lopen.

Toch maar besloten om te kijken of ze in het hostel wat te eten hebben, in plaats van een supermarkt te zoeken, want mijn benen kunnen niet meer. Gelukkig daar -zoals altijd- heel hartelijk ontvangen, en kreeg meteen hulp om wat te eten te fixen en wat te drinken! Dus nu heb ik gelukkig alsnog een heerlijke lunch :)

Dus al met al een beetje ongeluk, maar alsnog geluk erbij!
Nu even mijn huid wat rust geven want de zon brandt als een hell op mijn al kreeftrode huid. En natuurlijk even lekker eten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Danielle

Actief sinds 16 Mei 2016
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 2248

Voorgaande reizen:

15 Mei 2016 - 23 Mei 2016

Surprise me!

Landen bezocht: